VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE MALOOBCHOD

 

Obchodná spoločnosť HEATING Solutions s.r.o. so sídlom 929 01 Dunajská Streda, Júliusa  Lőrincza 2136/12, IČO: 46 004 599, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Trnava, odd. Sro, vložka č. 26810/T vydáva tieto všeobecné obchodné podmienky:

 

I.

Výklad pojmov

  1. Predávajúcim je obchodná spoločnosť HEATING Solutions s.r.o. so sídlom 929 01 Dunajská Streda, Júliusa  Lőrincza 2136/12, IČO: 46 004 599, ktorá v právnych vzťahoch, v ktorých sa majú tieto všeobecné obchodné podmienky uplatňovať, vystupuje vždy v rámci predmetu svojho podnikania v právnej pozícii predávajúceho.
  1. Kupujúcim sa rozumie akákoľvek fyzická osoba, ktorá v rámci (individuálne dojednaných) jednotlivých kúpnych zmlúv alebo spotrebiteľských kúpnych zmlúv kupuje od predávajúceho ním predávaný tovar. Pokiaľ kupujúcim je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so zmluvou a z nej vyplývajúcim záväzkom nevystupuje v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, ide o spotrebiteľa, na ktorého sa vzťahuje osobitná ochrana poskytnutá okrem iných zákonov aj zákonom č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
  2. Tovarom sa rozumie hnuteľná vec, ponúkaná predávajúcim neobmedzenému počtu kupujúcich v rámci predmetu svojho podnikania prostredníctvom internetového obchodu prevádzkovaného na adrese bvfheating.sk . Ide o výrobky na infrakúrenie pomocou infrapanelov, podlahových a povrchových vykurovacích systémov a rôzny doplnkový tovar. Predaj tovaru má charakter
  3. zásielkového predaja na základe zmluvy uzavretej na diaľku
  4. kúpy tovaru v kamennej predajni predávajúceho na adrese Hlavná 5931/80, 929 01 Dunajská Streda.
  1. Záväzok predávajúceho zahŕňa len dodanie tovaru podľa objednávky kupujúceho a podľa všeobecne záväzných právnych predpisov ako aj podľa všeobecných obchodných podmienok a nie aj montáž tovaru.
  2. K niektorým výrobkom, ktoré sú príslušným spôsobom na tento účel výslovne označené v ponuke predávajúceho, patrí možnosť  ich ovládania prostredníctvom Wi-fi, avšak napriek tejto vlastnosti výrobkov nejde (aj) o zmluvu s digitálnym obsahom, nakoľko ide o digitálne plnenie, ktoré je súčasťou veci s digitálnymi prvkami alebo je s ňou prepojené (§ 852a ods. 3/ písm. i/ Občianskeho zákonníka).

 

II.

Platnosť všeobecných obchodných podmienok

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky upravujú kúpnopredajný vzťah medzi predávajúcim a kupujúcim – fyzickou osobou.
  2. Spotrebiteľská kúpna zmluva
  1. v prípade zásielkového predaja predstavuje zmluvu uzavretú na diaľku podľa zákona č. 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov, tj. ide o zmluvu medzi predávajúcim a kupujúcim (spotrebiteľom) dohodnutú a uzavretú výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a kupujúceho, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu
  2. v prípade kúpy v kamennej predajni predávajúceho predstavuje spotrebiteľskú kúpnu zmluvu podľa § 612 a nasl. Občianskeho zákonníka.
  1. Dodávky, služby a ponuky predávajúceho sa uskutočnia na základe týchto všeobecných obchodných podmienok a to za predpokladu, že medzi predávajúcim a kupujúcim nebude uzatvorená osobitná zmluva.
  2. Ustanovenia individuálne dojednaných kúpnych zmlúv majú prednosť pred ustanoveniami týchto všeobecných obchodných podmienok.
  3. Osobný styk predávajúceho a kupujúceho a osobný odber tovaru je možný na adrese: HEATING Solutions s.r.o.,  Hlavná 5931/80, 929 01 Dunajská Streda. Poštová adresa predávajúceho pre príjem korešpondencie a pre podávanie sťažností je: HEATING Solutions s.r.o., Júliusa  Lőrincza 2136/12, 929 01 Dunajská Streda.
  4. Nič v týchto všeobecných obchodných podmienkach nie je možné vykladať v neprospech spotrebiteľa a tak, že by to znamenalo obmedzenie práv spotrebiteľa, priznaných všeobecne záväznými právnymi predpismi, vrát. práva spotrebiteľa obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu.

 

III.

Ponuka. Objednávka tovaru. Uzavretie zmluvy

  1. Ponuka tovaru predávajúceho uverejnená na stránke bvfheating.sk sa považuje za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy, i keď sa predávajúci touto ponukou obracia na vopred neurčitý okruh neurčitých osôb, a ako taká je pre predávajúceho záväzná, vrát. uvedenej kúpnej ceny. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ponuky tovaru uverejneného na stránke www.bvfheating.sk, pričom pre kupujúceho je záväzná tá ponuka tovaru, ktorá bola zverejnená na uvedenej internetovej stránke v čase doručenia úplnej objednávky kupujúceho predávajúcemu formou elektronickej pošty. Iné zmeny v záväznosti ponuky tovaru predávajúceho /napr. množstevné rabaty, zľavy na kúpnej cene/ sú možné na základe individuálneho dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim.
  2. Kupujúci má možnosť objednať tovar priamo na internetovej stránke bvfheating.sk formou nákupného košíka prostredníctvom vyplneného elektronického objednávkového formulára uvedeného na tejto internetovej stránke. Kupujúci pri objednávke formou nákupného košíka prostredníctvom vyplneného elektronického objednávkového formulára uvedeného na internetovej stránke vyplní všetky požadované údaje uvedené v objednávke. Pred definitívnym odoslaním objednávky má kupujúci možnosť objednávku a zadané údaje skontrolovať. Zmena vyplnených údajov je možná pomocou tlačidla ,,Späť“, ktorým sa kupujúci vráti do predošlých krokov.
  3. Povinnou súčasťou procesu objednania tovaru prostredníctvom vyplneného elektronického objednávkového formulára je povinné označenie nasledovných položiek na internetovej stránke s tým, že bez označenia týchto položiek sa objednávka tovaru považuje za nepodanú:
  4. výslovné uvedenie tej skutočnosti, že ide o objednávku s povinnosťou platby
  5. výslovné potvrdenie o prečítaní týchto všeobecných obchodných podmienok
  6. potvrdenie o poučení ohľadom práva odstúpiť od zmluvy uzavretej na základe týchto všeobecných obchodných podmienok, hoci aj pomocou osobitného formulára.
  7. Kupujúci potvrdí objednávku tlačidlom ,,Odoslať objednávku“.
  8. Objednávka kupujúceho musí obsahovať najmä tieto údaje:
  9. meno a priezvisko kupujúceho
  10. adresa pobytu kupujúceho
  11. telefónny kontakt na kupujúceho
  12. emailový kontakt na kupujúceho
  13. miesto dodávky tovaru
  14. druh /kód/ tovaru
  15. množstvo tovaru
  16. iná špecifikácia tovaru /napr. farba, potreba dodať doplnkový tovar a pod./
  17. označenie osoby oprávnenej prevziať tovar, ak sa táto líši od osoby, ktorá tovar objednala.
  18. Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho bodu, je považovaná za neúplnú. Predávajúci sa v takom prípade pokúsi kontaktovať kupujúceho a vyzvať ho k odstráneniu nedostatkov objednávky a jej prípadnému spresneniu a/alebo doplneniu. Okamihom doručenia údajov spresňujúcich a/alebo doplňujúcich objednávku predávajúcemu sa objednávka považuje za úplnú.
  19. Odoslanou objednávkou je kupujúci viazaný a môže ju odvolať len v prípade, ak toto odvolanie dôjde predávajúcemu skôr, ako predávajúci odošle potvrdenie objednávky kupujúcemu. V tomto prípade je odvolanie objednávky bezodplatné.
  20. Po záväznom potvrdení objednávky pre prípad stornovania potvrdenej objednávky kupujúcim je tento povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto konaním. Predávajúci uplatní právo na náhradu škody hlavne v prípade nákupu tovaru „na objednávku“, ktorý bolo nutné na želanie zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.
  21. Predávajúci si vyhradzuje v určitých prípadoch (splátkový predaj a podobne) právo vyžiadať si od kupujúceho pred odoslaním potvrdenia objednávky dodanie ďalších príslušných podkladov.
  22. Predávajúci bezodkladne spracuje každú objednávku a najneskôr do 72 hodín potvrdí podanú objednávku, spravidla formou elektronickej pošty.
  23. Potvrdenie objednávky odoslané elektronickou poštou obsahuje najmä tieto údaje:
  24. meno a priezvisko kupujúceho
  25. adresa pobytu kupujúceho
  26. miesto dodávky tovaru
  27. druh /kód/ tovaru
  28. množstvo tovaru
  29. iná špecifikácia tovaru /napr. farba, potreba dodať doplnkový tovar a pod./
  30. označenie osoby oprávnenej prevziať tovar, ak sa táto líši od osoby, ktorá tovar objednala
  31. konečná (predajná) cena objednaného tovaru.
  32. Potvrdenie objednávky elektronickou poštou obsahuje aj:
  33. tieto všeobecné obchodné podmienky ako prílohu
  34. poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy ako prílohu
  35. vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy ako prílohu.
  36. Emailová správa podľa predchádzajúceho odseku sa odosiela so službou vyžiadania potvrdenia o prečítaní tejto emailovej správy.
  37. Predávajúci najneskôr spolu s tovarom zasiela kupujúcemu potvrdenie objednávky na trvalom nosiči. Potvrdenie objednávky v tomto prípade predávajúci opatrí okrem náležitostí podľa predchádzajúcich odsekov aj ďalšími náležitosťami, a to:
  38. dátum vystavenia potvrdenia
  39. podpis osoby predávajúceho, zodpovednej za realizáciu objednávky.
  40. Predávajúci môže robiť splnenie svojho záväzku závislým na doručení spätného potvrdenia prečítania potvrdzujúceho emailu, najmä pri dodaní väčšieho alebo neobvyklého množstva tovaru.
  41. V prípade, že k potvrdeniu objednávky nedošlo formou emailovej správy podľa predchádzajúcich odsekov alebo odoslanie emailovej správy potvrdzujúcej objednávku zlyhalo, predávajúci je povinný
  42. tlačenú verziu týchto všeobecných obchodných podmienok
  43. tlačenú verziu poučenia o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, o podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy
  44. tlačenú verziu vzorového formulára na odstúpenie od zmluvy

zaslať kupujúcemu najneskôr spolu s tovarom.

  1. Potvrdením objednávky sa kúpna zmluva považuje za uzavretú a záväznú pre obidve zmluvné strany.
  2. Pokiaľ dôjde k uzavretiu individuálnej kúpnej zmluvy, táto musí byť vyhotovená písomne, a to vo dvoch vyhotoveniach. Akékoľvek zmeny alebo doplnenia takto uzavretej kúpnej zmluvy sa musia vykonať formou písomných dodatkov ku kúpnej zmluve.

IV.

Ceny

  1. Cena uvedená na internetovej stránke www.bvfheating.sk je záväzná a konečná, s výnimkou individuálne dojednaných kúpnych zmlúv. Pre predávajúceho a kupujúceho je záväzná cena v čase účinnej úplnej objednávky, tj. v čase, keď objednávka je riadne podaná a obsahuje všetky stanovené náležitosti a ktorá bude predávajúcemu aj doručená. Toto pravidlo sa rovnako vzťahuje aj na akciový tovar.
  2. Cena uvedená v predchádzajúcom bode zahŕňa všetky náklady predávajúceho, vrát. DPH, náklady na prepravu, prípadné clo a pod., ak ďalej nie je stanovené inak. Cena tovaru nezahŕňa montáž tovaru, nakoľko predávajúci takúto službu neposkytuje.
  3. Pri predaji tovaru s dlhodobým plnením si predávajúci vyhradzuje právo zmeny cien. Zmeny cien sú však platné len za predpokladu, že ich písomne odsúhlasí kupujúci.
  4. Ceny sú vždy uvedené v eurách. Záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu sa musí splniť v eurách.

 

V.
Platobné podmienky

  1. Platba kupujúceho za tovar predávajúceho sa uskutoční ako platba v hotovosti pri dodávke tovaru, ktorá sa realizuje buď formou platby na dobierku prepravnou službou /poštou/ alebo formou platby v hotovosti pri dodávke tovaru zástupcom predávajúceho alebo aj ako platba vopred (predfaktúra, zaplatenie  použitím platobného prostriedku). V rámci maloobchodného predaja iný spôsob platby v zásade nie je možný. Pri  individuálne dojednaných kúpnych zmluvách sú možné platobné podmienky, odchylné od týchto všeobecných obchodných podmienok.

 

VI.
Dodacie podmienky

  1. Dodacia lehota je stanovená informatívne. Pokiaľ dodanie tovaru sa uskutoční prepravnou službou /poštou/, predávajúci je povinný odovzdať tovar prepravnej službe /pošte/ nasledujúci pracovný deň po potvrdení objednávky. Rýchlosť prepravy záleží na rýchlosti prepravnej služby /pošty/. Predávajúci má právo rozhodnúť, ktorú zákazku doručí osobne, a ktorú pošle prostredníctvom prepravnej služby, kuriérom, prípadne poštou.  Pri objednávke tovaru v počte nad 5 kusov prepravu objednaného tovaru spravidla vykoná zástupca predávajúceho, spravidla v lehote do 7 dní od potvrdenia objednávky.
  2. Miestom dodania tovaru je miesto, ktoré je uvedené v objednávke. Ak v objednávke nie je uvedené iné miesto dodávky tovaru, má sa za to, že tovar treba kupujúcemu odovzdať v mieste jeho pobytu.
  3. Tovar sa považuje za prevzatý kupujúcim okamihom, keď kupujúci alebo ním určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
  1. tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
  2. dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
  3. tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia, okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru.
  1. Ak vznikne prekážka, brániaca predávajúcemu v dodaní tovaru, informuje o tom kupujúceho a dohodne s ním ďalší postup.
  2. Predávajúci je oprávnený k čiastočným dodávkam tovaru, prípadne aj pred stanovenou dodacou lehotou. Čiastočná dodávka je možná v prípade,
  1. ak o tom predávajúci kupujúceho najneskôr pri potvrdení objednávky informoval, najmä so zreteľom na nedostatok tovaru objednaného druhu alebo objednaného množstva a zároveň
  2. predávajúci a kupujúci sa dohodli na dodatočnom plnení tovaru.
  1. Dodanie tovaru kupujúcemu sa uskutoční na  náklady a na nebezpečenstvo predávajúceho.
  2. Poistenie prepravy zabezpečuje predávajúci. Pokiaľ charakter tovaru bude vyžadovať poistenie z dôvodu ochrany tovaru (krehkosť a pod.), bude tovar poistený automaticky; rozhodnutie však vždy ostáva predávajúcemu.
  3. Predávajúci si vyhradzuje právo úprav cien podľa parametrov prepravy tovaru (rozmery, váha, charakteristika).
  4. V prípade, že kupujúci neprevezme objednanú dodávku, je povinný uhradiť náklady, ktoré tak predávajúcemu vznikli.
  5. Tovar je dodaný vo vhodnom obale prispôsobenom druhu tovaru a pre dohodnuté dopravné podmienky tak, aby sa zabránilo poškodeniu tovaru v priebehu dopravy. Obaly a náklady na balenie sú v nákladoch predávajúceho.
  6. Kupujúci je povinný tovar od prepravnej služby /pošty/ riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu, počet balíkov, množstvo dodaného tovaru a v prípade akýchkoľvek vád tieto neodkladne, najneskôr do 24 hodín, oznámiť predávajúcemu. Podpisom dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že zásielka bola prevzatá neporušená. Kupujúci je povinný po skontrolovaní počtu obalov na dodací list čitateľne uviesť meno a priezvisko preberajúceho, tento podpísať a potvrdiť tak prevzatie tovaru. Ak tak neurobí, je predávajúci oprávnený odmietnuť tovar kupujúcemu odovzdať.
  7. Spolu s dodaným tovarom predávajúci vždy odovzdá kupujúcemu dodací list, v ktorom je uvedená presná identifikácia dodaného tovaru a jeho množstvo.
  8. Predávajúci má povinnosť zabezpečiť, aby dodaný tovar spĺňal náležitosti podľa platných právnych predpisov SR.
  9. Predávajúci má povinnosť odovzdať kupujúcemu všetky doklady potrebné na prevzatie a užívanie tovaru.

VII.
Prechod nebezpečenstva škody na tovare

  1. Riziko vzniku škody na tovare prechádza z predávajúceho na kupujúceho okamihom dodania tovaru.

 

VIII.

Nadobudnutia vlastníckeho práva kupujúcim

  1. Kupujúci nadobudne vlastnícke právo k tovaru okamihom dodania tovaru.

 

IX.

Odstúpenie kupujúceho ako spotrebiteľa od kúpnej zmluvy v prípade zmluvy uzavretej na diaľku

  1. Kupujúci  je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku do 14 dní odo dňa  prevzatia tovaru kupujúcim. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané predávajúcemu najneskôr v posledný deň tejto lehoty. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
  2. Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je
  1. dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
  2. dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  3. dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
  4. dodanie tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
  1. Kupujúci  môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu a ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva kupujúceho na odstúpenie od zmluvy postačuje akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie kupujúceho, ktoré vyjadruje vôľu kupujúceho odstúpiť od zmluvy (oznámenie o odstúpení od zmluvy). Kupujúci  môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.
  2. Predávajúci je povinný bezodkladne po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy poskytnúť kupujúcemu  potvrdenie o jeho doručení na trvalom médiu, ak kupujúci odstúpil od zmluvy použitím osobitnej funkcie alebo formulára na odstúpenie od zmluvy, ktoré sú dostupné v online rozhraní predávajúceho.
  3. Kupujúci môže odstúpiť od zmluvy len vo vzťahu ku konkrétnemu tovaru alebo tovarom, ak predávajúci na základe zmluvy uzavretej na diaľku dodal alebo poskytol viacero tovarov.
  4. Predávajúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť kupujúcemu všetky platby, ktoré od neho prijal na základe zmluvy alebo v súvislosti s ňou, vrátane nákladov na dopravu, dodanie a poštovné a iných nákladov a poplatkov, a to v zásade rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. Tým nie je dotknuté právo kupujúceho dohodnúť sa s predávajúcim na inom spôsobe platby.  Predávajúci je povinný vrátiť kupujúcemu všetky platby v rozsahu zodpovedajúcom odstúpeniu od zmluvy, ak kupujúci neodstúpil od celej zmluvy uzavretej na diaľku.
  5. Predávajúci nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci výslovne zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim.
  6. Pri odstúpení od zmluvy  predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť predávajúcemu, ibaže predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.
  7. Kupujúci je  povinný najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť alebo ho odovzdať predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby.  Lehota sa považuje za zachovanú, ak kupujúci odošle tovar predávajúcemu najneskôr v posledný deň lehoty.
  8. Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.
  9. Kupujúci  zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

 

X.

Práva zo záruky/reklamácia

  1. Záruka za akosť a reklamačné konanie vrát. nárokov z vád tovaru sa spravujú samostatným reklamačným poriadkom predávajúceho.

 

XI.

Záverečné ustanovenia

  1. Pre tieto všeobecné obchodné podmienky a všetky právne vzťahy medzi predávajúcim a kupujúcim platí právny poriadok Slovenskej republiky.
  2. V prípade, že niektoré ustanovenia týchto všeobecných obchodných podmienok sú alebo sa stanú neplatnými, neúčinnými alebo nerealizovateľnými, nebude týmto ovplyvnená platnosť, účinnosť a realizovateľnosť ostatných bodov týchto Všeobecných obchodných podmienok.
  3. Spory, ktoré môžu vzniknúť medzi zmluvnými stranami pri plnení zmluvných povinností budú riešené mimosúdnou cestou, ak by napriek tomu nedošlo k dohode, platí, že v prípade sporu je príslušný pre jeho rozhodnutie  súd.
  4. Tieto všeobecné obchodné podmienky vstupujú do platnosti dňa 01.07.2024 .
  5. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť znenie všeobecných obchodných podmienok.

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

 

 

 

  1. Právo na odstúpenie od zmluvy

 

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

 

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch

  1. pri zmluve o poskytnutí služby alebo pri zmluve o dodaní digitálneho obsahu inak ako na hmotnom nosiči, odo dňa uzavretia zmluvy
  2. pri zmluve o dodaní tovaru, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar
  3. pri dodaní viacerých tovarov Vami objednaných v jednej objednávke oddelene, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar, ktorý bol dodaný ako posledný
  4. pri dodaní tovaru pozostávajúceho z viacerých častí, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete poslednú časť tovaru
  5. pri dodávaní tovaru opakovane počas určitého času, odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete prvý dodaný tovar.

 

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: HEATING Solutions s.r.o.

929 01 Dunajská Streda, Júliusa  Lőrincza 2136/12

telefónne číslo: 0315505551

fax: 0315505552

email: shop@heatingsolutions.sk

 

Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.  Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla www.bvfheaiting.sk a na emailovú adresu shop@heatingsolutions.sk .

 

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

 

 

  1. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

 

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

 

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu:

HEATING Solutions s.r.o.

929 01 Dunajská Streda, Júliusa  Lőrincza 2136/12

 

najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

 

Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

 

Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

 

Pri zmluve o poskytnutí služby: Ak ste požiadali o začatie poskytovania služby počas lehoty na odstúpenie od zmluvy, máte povinnosť uhradiť nám cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa, kedy ste nám oznámili Vaše rozhodnutie odstúpiť od tejto zmluvy.

VZOROVÝ FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY